Årsmøte i kveld: Storhamar med overskudd – Holtet tilbake som styreleder – Storhamar

Årsmøte i kveld: Storhamar med overskudd – Holtet tilbake som styreleder

Øystein Holtet er tilbake som styreleder i Storhamar Håndball Elite

I kveld var det årsmøte i Storhamar Håndball Elite.

Etter åtte år som styreleder ga han seg i fjor. Nå er Øystein Holtet tilbake. Klubben gikk dessuten med overskudd i fjor, det var på 2465 kroner.

– Etter at jeg gikk ut for ett år siden må jeg innrømme at det ikke gikk lang tid før jeg ble en smule rastløs og begynte å savne det gode miljøet og alle de dyktige og resultatorienterte menneskene som higer etter å bli stadig bedre og ta nye steg hver dag. Jeg følte også at jeg fortsatt kan utgjøre en faktor i det arbeidet klubben skal gjøre fremover for å komme enda nærmere toppen – både i Norge og ute i Europa. Summen av dette fikk meg til å rekke opp hånda og melde meg til tjeneste igjen, sier Øystein Holtet.

Og legger til:

– Jeg har dessuten vært så heldig å få med meg et styre som bør ha gode forutsetninger for å styrke klubbens posisjon som «lokomotiv» for kvinneidrett for hele Innlandet. Jeg gleder meg til å ta fatt på en ny periode.

TILBAKE: Øystein Holtet (t.v) er tilbake som leder. Vegard Strøm gir seg etter mange år i styret.

Vegard Strøm gir seg som styreleder. Strøm har vært i styret i Storhamar Håndball Elite i til sammen ni år og har gjort en fenomenal jobb for klubben. Strøm fortsetter som lagleder.

Ny nestleder blir Jørn Morten Kirkeby, som er bosatt på Gjøvik. Ny i styret er også Gabriella Juhasz. Elin Kringsjå er tilbake i styret.

Dette er det nye styret i Storhamar Håndball Elite:
Leder: Øystein Holtet, ny
Nestleder: Jørn Morten Kirkeby, ny